i hope she gives you herpes.

idag har utfört vetenskapliga experiment med svavelsyra och dagisbarn, 
har även städat ut mitt medicinskåp av utgångna recept med ett glas vatten, 
det löste många pillermysterium på en gång...
- tänk dig att sitta på Hawaii på en takvåning på en kopp kaffe och en cigg
i näven, sedan se en flodvåg dräpa varenda en i byn. vilken jävla känsla 
nej, men helt seriöst... är inte detta med Japan lite overreacting? 
tsunami känns så... 2004. Japan vill bara ha uppmärksamhet, 
är det bara jag som tycker att broccoli ser ut som små träd? 

städar ut mitt medicinskåp av utgångna recept med ett glas vatten och löser många piller mysterium på en gång.
Utför vetenskapliga experiment med svavelsyra och dagisbarn.
kom alltid ihåg att du är unik, precis som alla andra - rubrik
tänk dig att sitta på Hawaii på en takvåning med en kopp kaffe och en cigg i näven, sedan se flodvågen vågen dräpa varenda en i byn
Tsunami känns så 2004.
Vi är alla döda om 100 år och inget av det här kommer betyda något. Ha en trevlig
brocolii ser ut som små träd.

Kommentarer
Postat av: Fin

Jag gillar dina texterde är svarta som graven men är det så du känner eller ett sätt att va?

2011-03-26 @ 12:38:48
Postat av: Chingas

Asså du är ju så grymt dum i huvet aså hur fan kan man säga så asså jag har förlorat hela min familj och släckt i vågen och så vågar dui säga så!! Jag har bott i sverige nu länge men jag har alla min familj i Japan men nu är dom döda, asså jag ska polisanmäla dig din jävel!!!!

2011-03-27 @ 15:12:05
Postat av: Elin

Okej, då andas vi.

Kommentera inte på min blogg och säg att jag

är dum i huvudet, när det är du som är det!

Sitter du på en dator när hela din familj har dött?

Vet du hur sjukt det är? Tycker du inte att du borde

sörja eller något? Och vad ska du polisanmäla mig för?

2011-03-27 @ 17:04:57
URL: http://icelin.blogg.se/
Postat av: Elmin

Chingas.. WTF?!

2011-03-27 @ 20:50:40
URL: http://icelmin.blogg.se/
Postat av: Bobo

Chingas???

Ehm........ ok?

2011-03-27 @ 22:10:14
URL: http://facebook.se
Postat av: facit

thailand*

2011-04-01 @ 17:28:27
Postat av: sofia

HAHAHAHAHAHAHAH CHINGAS KOMMENTAR.. HAHAHAH JAG DOG. vilar nu lugnt med hans familj <3 <3 <3

HAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHA....

2011-05-12 @ 22:40:16
URL: http://sssofijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0