talking to you makes my day.

operationen gick som den skulle förutom att
dom fick skrapa lite mer än vanligt i halsen, 
det ser inte så himla nice ut & jag har så 
jäkla ont. har sovit hela dagen, kärringjävlar
som kallas sjuksköterskor kommer in så fort jag somnar. 
- hur mår du elin?! vill du ha två panodil?!
självklart ge mig två panodiljävlar som är 2 cm
långa för jag har inte ont i halsen?! min gomspene
är lika stor som en fotboll och jag har stora sår överallt i halsen. 
GE HIT PANODILJÄVLEN FÖR JAG HAR INTE ONT!
hoppas jag får något smärtstillande innan jag går och lägger mig :(
imorgon åker jag hem, jag hoppas med
alla tummar jag har att jag kan äta något då. 
jag får inte ens i mig fil, kan inte ens slicka på en piggelin,
omg det skulle sitta fint med en stor pizza nu ♥ *dreglar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0