up all night, got demons to fight!

jo, jag knaprar piller så jag mår helt okej.
det gör ont när jag skrattar, vilket suger ganska hårt. 
i Fredags räddade Frida mig från att ta självmord. 
försök att ligga i en säng i 4 dagar utan något socialt
kontakt med världen, det var ta mig fan inte det lättaste. 
imorgon ska frida och jag ut och jaga noshörningar,
varför ska frida och du ut och jaga noshörningar?
för att jag har alltid viljat se en noshörning skära
sig själv med ett rakblad samtidigt som den äter frigolit. 
förra gången såg jag en självmordsbenägen ekorre
hoppa framför ett tåg, jag tyckte det var en väldigt
spännande och händelserik upplevelse. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

noshörningar är väldigt roliga djur. har själv sett en noshörning, men det va nog flera år sen. fyra år sen tror jag om inte kanske åtta. jag är ju inte så gammal, bara 42 år. jag älskar din blogg elin, du är en bra förebild för alla barn!!!

2011-02-21 @ 01:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0