it's funny how things change

mellan 8.20 till 15.00 monday to friday. 
så finns jag numera inte tillgänglig på mobilen. 
jag visste att denna dag skulle komma, 
så självklart har jag en plan B. 
isn't that fanfuckingtastic
för övrigt funkar nästan allt som det ska. 
dagarna rullar på, samma gamla visa varje
vardag: gå upp, överleva, gå och lägga sig.
jotack, jag tröttnade för ett jävla bra tag sen. 
men på helgerna är det andra femmor :E 
btw, jag har sagt detta innan men jag säger det 
igen bara för att liksom, men jag suger
STENHÅRT på att blogga. you all know it!
men ni skiter väl fullständigt i vad jag äter 
för mat, vilka jag är med, vart jag fikar någonstans, 
vad jag köper för kläder osv... right? 
och detta med bilder det är helt ointressant 
och se hur jag ser ut på vintern, för det är ta mig 
fan ingen vacker syn! 

snacka om att jag var tierd as hell på bildfan.

Kommentarer
Postat av: AllisIrakPojken

men gumman , varför får du inte ha mobilen för din irakjävel ! ;(

fan va jag hatar dig nu .. ska skicka dig till irak !

haha, puss !

2011-02-04 @ 18:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0