barometern!


rykande
vinterjackor med päls - that's so Fabulous with a big F!

hett
att vara blondin
om man inte har pigment så ska man inte ha blondt hår!
men jag har ju superduper bra pigment *skryter*
så tänk: SUMMER 2011 krittvitthår&neger. LOVE IT!

varmt
sky höga high heels!
ska visa er en sak:

          utan high heels                               med higheels
som ni ser så bli benen så jävla sexiga! smala&långa!
så.. sexiga high heels på helgerna och
snygga lårstövlar eller kaxiga boots på veckodagarna ok? ;)
ljummet
Twitter. Funnits ett jävla bra tag nu när jag skaffade det hade ingen det, nu så
är hela sverige besatt av det medans resten av världen är less på det.
kul att sverige alltid ska vara så efter!

svalt
för stora sillisar - euwh!
tex. Kissie&Linda Rosing

DISGUSTING!
jag vill med göra silikonbröst i framtiden men då snackar vi snygga
inte överdrivna sillisar!
som tex. Natacha Peyre, Lene Alexandra, Victoria Silvstedt.

kallt
fula lösnaglar, fulaste som finns!
det ser bara ut som att du är direkt plockad från ghettot!
ni tror att det är så himla "classy" när det tyvärr bara är trashy!

"kolla mina nya naglar kostade 1100 kr SJUKT NÖJD"
ey dude, det ser ut som något som katten har släpat hem. TRAASH!
kyligt
bilddagboken är en hemsida för alla desperata människor som inte kan få en tjej/kille på riktigt,
som bara ser bra ut på bild och besatt av att få kommentarer!
come on.. sluta upp med bilddagboken, eller är ni fjortisar fortfarande? pinsamt!

fruset
VINTERN! jag ska utplåna den!
jag hatar att man behöver mycket kläder, man ser blek ut, håret ser inte lika
fräsht ut! jag hatar att frysa, jag hatar snö, jag hatar julpynt, jag hatar i princip
allt som har med vinter och göra förutom nyår! ÄLSKAR NYÅR PEPP SOM FAN! :D
jag är nog den mest vinterhataren i världen "vinterrasism" ha-ha.

detta är bättre än Hiss&Diss listorna dom är så 2009!
TTYL bitches!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Detta var ett av det bästa j*vla inlägg jag läst.



Go girl, love it! :))



pusspuss ..

2010-10-20 @ 01:49:34
Postat av: Anonym

vikken go jävla lista ;)

2010-10-20 @ 19:05:30
Postat av: Anonym

bästa inlägget jag läst!

2010-10-20 @ 19:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0