worthless people.


oskarshamns tråkiga bloggare - finns hur många som helst av dom! 
dom är lika tråkiga som en blind/hörselskadad gubbe
på 75 bast som ligger i koma. 
lika patetiska som människorna i idol audition som tror att dom sjunger 
jättebra men skämmer bara ut sig inför halva sverige
*sadface* :) 
people just give up, ni skriver för typ 20-30 läsare - how embarrassing is not that?
vem i helvete bryr sig om erat helt ointressanta liv? 
tex. vi vann mot kalmar med 2-0! efter det åt vi pizza!
... att kolla på en svartvit värdelös film från 1500-talet om hur 
osthyvel uppfanns i norge ÄR FAN INTRESSANTARE ÄN ERA BLOGGAR! 
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta,
jag är helt mållös - det är fan inte ofta det händer. 
hoppas ni inte tar illa upp eller så, 
men lyd mitt råd flickordumpa bloggandet och skriv en dagbok. 
fucking losers.


regler nummer ett för att ha blogg; HA ETT FINT UTSEENDE!
btw, kan man anmäla bloggar? inte? fanoxå, när jag blir sveriges första 
president ska jag ta bort alla meningslösa spyfärdiga skrattretande tråkiga bloggar! 
ush, sånt hör inte hemma i sverige förhelvete. 

Kommentarer
Postat av: adelina aka din bästa vän.

HAHAHA.. bra att du talar sanning iallafall.. ;)



naw! ja ad-elin-a <3

det betyder att vi aldrig kan glida ifrån varann föralltid.

oavsett hur mycket vi bråkar, det kommer aldrig förstöras föralltid.

har liskom dig i mitt namn hela livet ut.

älskar dig hun :*

2010-11-08 @ 01:36:21
URL: http://adeelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jävla taskig du är !

2010-11-08 @ 16:03:25
Postat av: Anonym

fyfan asså om du stör dig på deras bloggar vf kollar du på dom då ? ;o

själv tycker jag dom e bra , och lixom alla har rätt att blogga utan att du ska skriva en jälva text om dom på din blogg !! ;o



btw: din blogg suger !!

2010-11-08 @ 17:59:41
Postat av: elin :))

bara för jag skriver om dina kompisar så skriver du att min blogg suger. jag är dundersäker på att du älskar den egentligen. (:



" och liksom alla har rätt att blogga uta att du ska skriva en jävla text om dom på din blogg "

du gjorde exakt som mig, " btw din blogg suger "

kom inte och skriv att jag ska inte skriva ngt om ngn när du gör samma sak.

varför jag kollar dom? jo, för att få ett skratt.

detta är min blogg dvs jag skriver exakt vad jag vill. :)

och... eh, ni alla säger att ni inte bryr er,

men jag vet att ni bryr er. puss på alla er som "inte bryr er fast ni gör det" :)

2010-11-08 @ 18:27:30
URL: http://icelin.blogg.se/
Postat av: hahah

hahah, nu va du lite kul ;)

2010-11-08 @ 18:27:56
Postat av: allis

hahah om ni nu skulle vara så jävla mogna och inte "sjunka till elins nivå" hade ni inte ens svarat på det hon skrev överhuvudtaget utan bara tagit emot och käkat upp..

2010-11-08 @ 18:37:13
Postat av: allis

idioter..

2010-11-08 @ 18:38:27
Postat av: ed

ELINS BLOGG ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

2010-11-08 @ 19:05:49
Postat av: maja johansson

NÄE ELIN, HOPPAS INTE DU MENAR ATT MIN BLOGG SUGER. då blir jag ledsen :[

2010-11-08 @ 22:20:24
URL: http://iifeelthemusiic.blogg.se/
Postat av: trolololol

it does

2010-11-08 @ 22:31:07
Postat av: Lindaaaa'

Jag skrattar - först den anonyma som ger tipset att du ska sluta läsa deras bloggar om du stör dig och så skriver hon själv att din blogg suger. That made my night så att säga.

2010-11-09 @ 19:51:15
URL: http://caseinabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0