piggelin - den slampiga glassen?

just wanna sleep for an couple days. im so tierd.
fredag - underbar dag med ♥ frida ♥ utan att slösat några hjärnceller på
alkohol och idioter till människor utan framtid..
shotade cocacola,stod för underhållningen på facebook;
riktigt lyckat
om jag får säga det själv,
bostade tänderna med rakblad och åt lussebullar. 

detta är bara 9 av 141 kommentarer! ni hittar resten på min logg!

lördag - eumn, har ingen kommentar för den dagen, badgirls...... 

ohjustde,frida och jag härmade denna söta tjej hela kvällen;

- och är bara tvungen och visa mina nya strumpor som jag fick av pappa idag;

erkänn att dom är sjukt jävla sexiga? 
ohbrb, just feeding my unicorn! :)

Kommentarer
Postat av: maja johansson

Fb fighter 4 life <3

2010-11-07 @ 17:54:58
URL: http://iifeelthemusiic.blogg.se/
Postat av: ashely

awww ass söta :)

2011-05-16 @ 21:53:13
URL: http://ashely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0