die young, stay pretty!

jag vet inte hur många gånger jag har sagt till mig själv
att hålla mig borta från vissa människor!
men jag dras till dig som en nål mot en magnet.
för att sammanfatta skiten med ett ord, drama.
tänk att en sånhär liten obetydlig stad med världens minsta
utbud på underhållning har skapat såhär många divor...
jag vet inte hur många gånger jag har sagt till mig själv
att hålla mig borta från vissa människor!
men jag dras till dig som en nål mot en magnet.
för att sammanfatta skiten med ett ord, drama.
tänk att en sånhär liten obetydlig stad med världens minsta
utbud på underhållning har skapat såhär många divor...

" om man inte har något bra att skriva behöver man inte skriva något alls "
för så här gör jag med onödiga kommentarer:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0