let's be evil together.

jag gillar inte ordet lat, det är så hårt och dömande, 
så vi kallar det motivationshandikappad. 
det spelar egentligen ingen roll hur mycket jag ogillar ordet lat, 
jag kan endån inte fly från sanningen. 
jag är den lataste människan jag känner
jag är inte dum, jag är inte nonchalant och jag är inte dryg,
jag gillar bara inte att anstränga mig för ändamål jag finner ointressanta ;)

skickade sms till min syster nyss som är i Stockholm
jag skrev; måste läsa någon fattig bok om någon bög som rymde hemifrån, 
och det är scrubs på TV;n nu. fuck ;'(
hon skrev; jag tycker att det är trist när folk sitter hemma en helg för att
plugga in franska verb och jag tycker att det är synd att folk ska behöva
missa Scrubs för att läsa någon bok de inte vill läsa. tycker synd om dig. :)


vår 09 eller 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0