dör spänningen i ditt liv, dör du.

du säger att du hatar mig, ändå ser jag mitt citat från min blogg på din senaste
twitter uppdatering.
du säger att du inte vet vem jag är men fästan jag nekar din vänförfrågan på fb
så dyker den nog upp snart.
du säger att du inte bry dig men jag hörde dig spy över mitt namn förra veckan. 
hatet i blodet när jag går före dig i matkön fastän du har stått där allt förlänge 
och sorgen över att jag aldrig kommer veta ditt namn efter jag har uppehållt 
dina vänner med 20minuters Etalk.
inte bara dina jeans som är blöta utan köttet innanför dina kinder som fräts 
långsamt sönder utav saltet i tårarna du håller tillbaka
. hatet du håller tillbaka.
jag är rätt säker på att saker och ting aldrig kommer förändras, och lite kul 
ska jag allt ha innan det är dags att dra gräsmattan över sig. 
och har man inga ovänner här i livet har man då fan inte lyckas med någonting!

5 månader och 11 dagar. should I be happy?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0