don't let idiots ruin your day

jo, jag överlever för att vakna till liv om ungerfär 7 månader.
tragiskt? ja. sant? ja.
asså, det är fan inte lika kul och festa på helgerna längre, det är
minusgrader ute och hur roligt är det och ha kläder som får en 
se ut som en michillin gubbe?! not so funny.
jag börjar nog falla mig in i en depression som håller sig i takt med mörket, 
så länge det är mörkt ute 24 timmar om dygnet så blir jag oxå mörk och dyster.
jag vill egentligen inte skriva negativa saker i bloggen,
men vad fan ska jag göra när det inte finns något positivt alls att skriva?



Kommentarer
Postat av: Anonym

positivt att ditt hår va fint heh

2010-11-17 @ 19:21:22
Postat av: Sofia

So cute, like a little teddybear! Pussssss ;)

2010-11-18 @ 00:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0