don't forget to smile

jag vet nog vad du tror,
att jag inte kan glömma dig
att jag fastnat i minnena av dig - det är sant till en viss del men..
vet du?! jag ångrar faktiskt att jag någonsin släppte in dig i mitt liv.
ingen har fått mig må så dåligt som du. du lekte med min osäkerhet. 
din unga hjärna kan inte förstå hur man bryter de band man har byggt upp.
du placerade frågetecken i mina ögon, din jävla slyna. 
jag finns, jag kommer alltid att finnas. tro inte att du kan glömma så lätt.
du ska få känna ångest, samma ångest som jag hade.
du ska få lida, lida lika mycket som jag lidit pga dig.
jag älskade dig aldrig, inte på riktigt. du förtjänade ändå aldrig min kärlek. 
din lättlutade jävel. du förstår inte hur patetisk du framstår i andras ögon.
du är bara en liten barnunge som så desperat vill ta steget ut i verkligheten. 
du var en del av mitt liv, du utplånade stora delar av min själ. 
jag är medveten om hur stort ordet hata är - men dig hatar jag. 
du har ingen rätt att komma in i mitt liv och sparka sönder mitt
självförtroende, spotta på mina försök till förståelse. 
jag kanske är patetisk med när jag ibland känner saknad av alla minnen vi hade.
det är skrattretande. om jag tänker efter så finns det inget hos dig som är värt att sakna.
önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden, håna dig försök till att ta dig in i mitt liv.
ett misstag, ett jävla stort misstag.  
hoppas du hittar någon vän i framtiden som dödar allt du har trott på. 
-
i brist på inget att göra så går jag till Showcase och fixar naglarna. 
TTYL♥

‎12 ‎augusti ‎2008, ‏‎15:10:24.


Kommentarer
Postat av: OHAMNARE

vem är människan?;o

2010-12-28 @ 20:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0