such a whore!

ny värdelös kommentar!

" Vad Fan är Erat Problem?? Varför Kallar Ni Oss För Horor?
Ni Känner Inte Mig Och Vet Inget Så Sluta Kalla Oss För Det Och Dra Alla över En Kant "
för det första dra över en kam heter det. kam. k a m. KAM
för den andra varför använder du ord som "ni, oss"
och.. varför skriver du ens detta? confused whore
liksom föredrar du mysiga gullslampor ist för hora?
jag vet inte hur många du har haft sex med men.. ett antal eftersom dom 
kallar DIG hora - det spelar ingen roll om du inte har tagit betalt för sexet
du kommer inte undan med horstämplen.
jag har kommit underfund med att snubbar som kallar tjejer
horor är oftast de som inte får ligga så mycket själva,
så då säger de att " svenska tjejer är horor, det ligger med alla "
men det betyder oftast " de ligger med alla utom mig "
jag har kommit underfund med att snubbar som kallar tjejer
horor är oftast de som inte får ligga så mycket själva,
så då säger de att " svenska tjejer är horor, det ligger med alla "
men det betyder oftast " de ligger med alla utom mig "

det är lite konstigt hur samhället ser på saker&ting -
om 5 tjejer har sex med en kille så gör det han asball. 
men om en tjej skulle göra det stämplas hon som a total slut or whore. 
liksom.. om en nyckel kan öppna många lås så är den
azum och självklart vill alla ha en sån osv.
men om lås öppnas av massa olika nycklar, well..
thats a pretty shitty lock if you ask me.
Sen har Jag Aldrig förstått Den Här Grejen med Att Skriva Med stor Bokstav i Varje ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0