nothing for you, whore.

åh, dom senaste dagarna har min uppdatering varit utdöende men ibland
går privatliv före internet.

fått 2 totally wierd comments som jag tänkte svara på i brist på liv. 
" Om du hade ett vapen med 2 skott i ett rum med 3 personer,
Hitler, Bin Laden eller en Fjortis. Vilka skulle du skjuta? "
helt klart 2 skott på fjårtisen. Varför?
Hitler dödade några judar - vilket jag absolut inte bryr mig om. 
Bin Laden varit inblandad i terrorist attacker eller? - I don't give a fuck.
och utan fjårtisar skulle världen vara ett bättre ställe. 
jag tror t.o.m att dom skulle sluta kriga i Irak,Iran och alla andra värdelösa länder
dom krigar i. 
" Vad tror du är bästa sättet att begå självmord på utan att någon
misstänker att det är en själv som har gjort det? Frågar av rent intresse. "
öh, spamlyssna på caroline af ugglas - snälla snälla
nej men.. skaffa dig en dödlig sjukdom? - ligga med 30 prostituerade
i Ghana eller Thailand utan skydd, skita i bromsmedicinerna, åka till Tjernobyl och ta
mycket svamp köpa en Yamaha med ett läckert skinnställ, ta en kurva lite för fort..
köp ett fint terrarium och en cobra lägg den på nattduksbordet. 
man kan ju alltid springa över en gata helt oväntat och hoppas på att bli dödad
på kuppen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0