självmordsbombare i centrala sthlm.

äntligen lite ny spännande kultur våra vänner delar med sig till vårt
trista land. våldtäkt och pistoler känns så 90tal. 
det var bara en tidsfråga innan något sådant hände, 
jag tror inte vi kommer ta ett steg tillbaka, vi är för korkade för det tyvärr.
vi får hoppas på att folket tar sitt jävla förstånd tillfånga snart.
han var arab, självklart har inte det någonting att göra med något lr?
Sverige är fan förlorat, detta land kommer inom en snar framtid 
bli nästa Afgahanistan.
själv tror jag att SD kommer få en jävla makt nästa val..
ohsen.. självmordsbombning låter så otrevligt
kalla det: överraskningskulturbombning - en ljusglimt i mörket :D  
såg också i en blogg att allt detta bara var töntigt.
är jag tönt bara för att jag inte accepterar/inte är van vid 
självmordsbombning i min vardag? ok.

tyvärr måste jag meddela att tack vare såna här efterblivnaidioter så sitter 
vi med Svarte Petter i hand!


Kommentarer
Postat av: Vill bara veta.

Om du hade ett vapen med 2 skott i ett rum

med 3 människor: Hitler, Bin laden och en Fjortis.

Vilka skulle du skjuta?

2010-12-16 @ 16:00:09
URL: http://ikasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0