it was like a fairy tale.


we're not sarcastic, we're hilarious.
we're not annoying, we're just coolar than you.
we're not bitches, we just don't like you.
and we're not obsessed, we're just best friends. 


på tal om ingenting ibland blir jag fkn förbannad,
liksom VAFAN SPELAR DET FÖR ROLL?!
hon högg mig provocerat! jag borde ha skurit ut 
horans lever med en matkniv, smörjt in 
hennes ögon med tigerbalsam,
därefter styckat henne och bränt henne i bildäck&diesel
när jag väl hade chansen! 
din mamma måste ha jobbat som hyttstädeska på Ålandsbåten och 
halkat i en pissfläck, blivit gravid och fått dig. 
hur känns det att din egna mor har smittat dig med AIDS? slyna. 

Kommentarer
Postat av: svenska läraren

särskrivning på "fairy tale"

2010-12-22 @ 14:01:07
Postat av: hahha mikaela

hahahaha mikaela

2010-12-22 @ 14:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0