I have a mouth & i'm not afraid to use it.

jag skulle köpa tuggummi igår & då kommer värsta idioten och tränger sig före mig!
han: en lott tack! :)
kassörskan: var det bra så? *inget svar från idioten* då går det bra och stoppa in 
kortet!
han: ja, just det! jag ska ha kondomer! 
kassörskan: okej, då blir det åttiofem kronor!
idioten drar sitt kort, köpet blir färdigt och jag tror äntligen att jag ska 
få mina jävla tuggummin när idioten kommer på att han måste ha diesel!
han: justefan, jag skulle ha diesel med! HÖHÖHÖ!

jag svär på mina ofödda barns liv att det va sista garvet fick mig döda honom brutalt.
jag hade gjort det! tittat på honom slitit sönder nacken på honom med mina tänder!
istället himlade jag med ögonen & suckade högt. 
ibland önskar jag att det va lagligt att döda.

september - mikrofonkåt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har säkert underbara betyg för

att du knullar lärarna.

2010-12-05 @ 01:18:34
Postat av: Beckzz

Låter som om någon är lite svartis?!?!?!?!

Pinsamt!

2010-12-06 @ 08:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0