back to basic

denna vecka ska jag göra allt jag måste göra, och inte fuska. 
göra alla läxor, gå till skolan varje dag - gå på alla lektioner, inte 
låta mitt rum se ut som ett helvete och inte glömma att göra det jag 
har bestämt av rent slarv. och när det är fredag och jag har hållt mig 
till 110% ska jag få en fet belöning. 
självdisciplin är något jag måste jobba på varje dag.
jag minns att jag hatade att gå upp klockan halv 7 varje morgon
i en hel termin med några få sjukdagar, men jag minns oxå 
lyckoruset utav tillfredsställelsen när jag nådda mina mål. 
så nu är det dags för nya mål att kämpa för. dags att ta tillbaka
makten över mitt liv.

fastnar inte på bild idag o.O
på tal om ingenting läkarbesöket gick bra eller.. jag ska operera. 
att operera är väl en bra sak? eller?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0