aj lave ju

166 dagar sen vi för första gången pratade. 

jag är inte så bra på att skriva kärleksfulla vänskapsdikter, 
fjortisnoveller om hur vi alltid ska vara vi eller jämnföra dig med allt
sött,ulligt och gulligt som finns.
jag önskar att jag hade en vacker dikt att citera. 
men allt jag kan säga kan sammanfattas med ett jävla ord, kärlek.
jag är priviligerad att få ha träffat dig och hoppas att jag alltid kommer
få ha dig i mitt liv hjärtat. nu på sistone när mitt liv har svajat som en 
flaggstång i orkan har du stöttat men aldrig dömt, visat omtanke men aldrig
pressat mig. du känner mig, du förstår mig & du vet vem jag är. 
du är den ända kvinnan i mitt liv som uppskattar mig för den hoppitossan jag är.
jag kommer alltid vara din babyboob 

And remember, i always got your back even though we´re miles apart.




Kommentarer
Postat av: frajda

du är den finaste vän på denna jord.

if forever really exists, I'd like to spend it with you. ♥

2010-12-22 @ 13:53:31
URL: http://fridabjorken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0