i'm in love with you darling.

" with a boy as sweet as you, there's no much else I can do..
but fall for you "
gå bakom mig. 
gå framför mig. 
gå vart du vill älsklig. 
men gå aldrig ifrån mig.
du är ljuset i mitt liv och luften jag andas utan dig skulle jag inte överleva,
ifall du lämnade mig skulle mitt hjärta falla i tusen bitar och min
kropp skulle vandra som ett levande lik utan själ. 
det är väldigt svårt för mig att förklara hur otroligt mycket du betyder för mig,
det är svårt att finna orden som rör dig och orden jag hittar kommer inte ens
i närheten av hur mycket du betyder. 
you give me the kind of feeling people write novels about.
det finns inget stopp eller nån gräns för kärlek, för varje dag som
går så älskar jag dig ännu mer än dagen innan även fast jag tror att jag ligger
på toppen. 
fyfan, vad jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: SissyGurl

Wow, du verkar verkligen älska den killen..!

2011-01-06 @ 11:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0