you're one fake bitch.

VILKEN JÄVLA HELG! ♥
o-m-g, typ alla beatches här 
är helt jävla crazy! igår när jag var ute
märke jag hur ugly girls det finns här, not joking.
it's horrible, feel sorry for them. :(
asså det är som om dom tror smink 
är en hälsningsfras på latinska?

vissa ser ut som min gammelfarmor,
inte för jag vet om jag har någon gammelfarmor?...
men ni fattar läget, 1800-tales kläder: 
röd prickig tröja, randig rosa cardigan o.O
vad är ni för något? ailens? gah, 
welcome to 2011 beatches. ni är pinsama! 
för övrigt var lördagskvällen så sjukt lyckad, åsv
min hals har aldrig varit värre än nu, men 15 februari
tar jag bort dom, äntligen tänkte dom på mig. slynor.
hoppas ni har haft det roligt eller något, skiter i vilket 


Kommentarer
Postat av: Maria!

Hejsan! Jag heter Maria och min dotter läser din blogg dagligen. Hon är 12 år gammal och jag är lite orolig med tanke på vilket inflytande du har på henne. Hon börjar klä sig väldigt utmanande och ja, verkligen inte som en 12 åring. Sminkar sig grovt dylikt. Tror du att eftersom att du har en sådan ung fanclub kanske skulle kunna tona ner lite på nakenheten och kanske skriva lite mindre svordomar eller i alla fall tänka på att du har så pass små barn som läser din blogg. Och jag kan självklart tvinga henne att sluta läsa men jag kan ju inte påverka vad hon gör på skolan m.m. Tack på förhand Maria.

2011-01-30 @ 22:08:38
Postat av: Bobo

Men nu e de såhär käraste Birgitta att Elin får skriva precis hur och vad hon vill. Hon kan ju inte ändra på sitt beteende bara för att en unge på 12 bast vill va som hon? De fattar du väll själv.

Aa såå faack youu! caoooo

2011-01-30 @ 23:02:43
Postat av: SissyGurl

Bobo, wtf. Who ever you are. You make no sense at all so please just leave the commenting to other people that actually have something apropiate ti write.



On topic: Elin's blogg is a reflection of a girl in our society of today. Not the society of that when you were her age, Maria. Keep that in mind. OF course it is up to you wether you let your kids live a dream or the truth.

2011-01-30 @ 23:34:26
Postat av: Bobo

SissyGurl, wtf. Who ever you are. You make no sense at all so please just leave the commenting to other people that actually have something apropiate ti write.

2011-01-30 @ 23:37:07
Postat av: Bobo

appropriate**************

2011-01-30 @ 23:41:46
Postat av: frida

HAHA. Vad har elin med din dotters sminkning och utmanande kläder att göra? Elin sminkar sig inte med åttiofem ton smink och klär sig inte ett dugg utmanande, vad får du det ifrån?

vänta du tills din dotter upptäcker Kissies blogg och börjar banta med barnmat och gör bröstoperationer, då kan vi snacka om att behöva vara orolig!

PUSS xoxo. Love u elin, du har lagt in världens fulast bild men det är okej. You're the best I have, don't forget that! <3

2011-01-31 @ 09:05:09
Postat av: ed

FIIIIIIIIIGHT !

2011-01-31 @ 15:46:58
Postat av: 12åring

Maria är min mamma ::::::D

2011-01-31 @ 16:55:21
Postat av: 22åring e

Maria är min pappa

2011-01-31 @ 18:54:42
Postat av: 12 åringen

Nej Hon är en tjej hon kan inte va pappa, jag har asperier och heter igentligen simån!

2011-02-01 @ 21:27:48
Postat av: Anonym

Får inte ihop detta, men simån=simon? Killnamn? Aspergers? Men grovt sminkad kille med aspergers? Hoppas detta inte är skämt då?! För det är inte roligt att skämta om det. Jag har svårt att förstå allmänt er unga när ni skriver, det är ofta slarvigt och förkortningar och såna elaka saker och man tror att ni menar det, när ni skämtar.

Men jag kan hålla med om utmanande saker, visar typ bröst, skriver saker som inte är passande osv.

Det är upp till var och en att tycka saker och stå för det, det är inte då roligt att få massa kommentarer tillbaks utan något vettigt skrivet. Skriva på engelska är också ologiskt, då den personen borde kunna läsa på svenska? Jag håller med Frida, som verkar svara på vettigt sätt iaf, med att Kissie o. dy.l. är värre, (dock utmanande kan jag förstå).

Men tycker det är kul med diskussioner dock, men lämna onödiga kommentarer så blir det hela mer seriöst och folk inte struntar i vad ni skriver. För när jag läser era kommentarer så struntar jag i vad ni skriver, när allt är bara hackande och ord som är ologiska eller att man kallar folk "birgitta" eller "faack you" (felstavat) Det blir bara så tråkigt. Synd att du Elin inte har kommenterat det hela?

Sissygurl: (får väl svara på engelska för säkerhetsskull) Yeah, sure, Elins blogg is some kind of society reflection: concerning the world of Internet, I hope you mean. Thus, the world of reality isn´t the same, you make a character on the virtual world, you must stand out. Like Elin, she´s not that girl in real life, like none other in VR. Isn´t that ironic when you say "live in a dream or truth"? =D Cause, can you say what the truth is? When you grow up; there´s no truth. You think that there is a truth, right way, now. But when you start to work and get a distance to school, friends and so furth... There´s not the same truth... you laugh at you´re own innocence..

You´ll see.. Too bad VR is the way it is.. None moral or etiquette... you can be who ever you want to make people believe..

2011-02-03 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0