bad decisions make good stories

kommentarer:
'om du fick välja en person från klassen som skulle hjälpa dig
att städa ditt rum, vem hade du valt och varför?
'
Hugo eller Elmin. hugo för att han är väldigt snäll&tyst, han skulle
aldrig säga emot vad jag bad om. det skulle vara en ära för han
att städa mitt rum. elmin för att jävlas, jag hade gett han ett förkläde
och en soppkvast, låst dörren och inte släppt ut
han förrän rummet var klart. 
'är du seriös med att ta självmord?'
absolut, här ska man dö en brutal död. 
och om ni vill veta.. så har olga&jag redan planerat den. 


Kommentarer
Postat av: icelmin

Elin, sluta jag e grym?

2011-01-16 @ 16:23:35
Postat av: icelin....

precis, du är så grym att jag valde dig!

var glad att du får ha ditt namn på min

blogg :*

2011-01-16 @ 16:32:10
URL: http://icelin.blogg.se/
Postat av: Kottisen.

Hej, jag ville bara fråga dig

vad skulle du göra om du fick

veta att någon du älskar har blivit

våldtagen? MVH

2011-01-17 @ 15:36:13
URL: http://kottad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0