no, just shut the fuck up.

jag kommer aldrig kunna ställa mig i ledet när det skriker att jag måste,
no i wont.
jag kommer aldrig gå åt samma håll som de fastän de ber mig om och om igen,
no i wont.

jag kommer aldrig tala samma toner som de viskar till mig allt gör många gånger,
no i wont.
de viskar, pekar. jag kan känna deras hat från blickarna som bränner i min nacke.
men det gör inte så mycket, för jag visste från början att jag aldrig skulle bli en utav dom.
men något däremot jag vet är att jag är kapten över skeppet mitt liv
och valen jag gör idag lägger kurs för imorgon, så nu ska jag segla på 
så nu ska jag segla på spegelblanka hav och gå ihamn där ingen tidgare varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0