we're unforgettable.

13.57 - vaknade av att jag fick sms av okänd!
" om du köper ut en sista gång till oss så lovar jag och Ellies att vi håller
på med varandra nakna framför dig. "
visar ni er nakna för att få dricka? fucking disgusting sluts..

har inget att skriva om,
så ska gå och utöka risken för att få lungcancer och dricka cocacola!
tvekar på att vi hörs imorgon eller lördag, eller söndag..
kanske slänger upp halloweenoutfiten på lördag om jag hinner.


i still hope that one day i will discover i have super powers!

Kommentarer
Postat av: adelina aka din bästa vän.

ja samma här gumman!

aldrig någonsin ska vi låta någon så onödig person komma imellan oss igen!

eller ingen alls, älskar dig och nu ska vi ha lika kul som vi hade förr :* <3

2010-10-29 @ 01:08:27
URL: http://adeelina.blogg.se/
Postat av: Tomtefar

Stora fina mjuka tuttar:O

2010-10-30 @ 19:18:31
Postat av: Tomtefar

Stora mjuka fina tuttar:O

2010-10-30 @ 21:22:11
Postat av: Anonym

Jag skulle önska att det fanns något sätt för mig att få dig att inte börja röka! Det har varit ett hel**te att försöka ta tag i att sluta, det är sjukt dyrt och man mår skit psykiskt av att röka och att tänka på att sluta! Det är så sjukt att man går från att "jag röker inte" till att bli "ojdå, jag har rökt i 1 år nu, jag är nog rökare" man märker inte det. Sen står du där under fläkten, hostar som morsan, knappt orkar gå upp för trappan utan att hämta andan och som sagt: du röker ett halvt pack till ett pack om dagen: 9125:- upp till 18250:-(!) per år. Det värsta är som sagt hur du inte märker att du hämtar andan, du får en mörkare röst, varje gång du skrattar så hostar du!! Det eller att fortsätta vara en söt tjej som kan skratta härligt sött och vara en tjej som stolt kan stå och säga: "tyvärr, men rök du" Följ med ut om "alla andra" röker. Testa om du kan klara av det.

Hoppas på det bästa, det är inte famliljen som gör vad man blir! (tyvärr röker/har de allra flesta kvinnor i vår släkt rökt) Det stämmer inte!

2010-11-01 @ 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0