jag mår bra av rosa!

facebook har alltid så fel.

apropå skola, vissa lärare är ordentligt misslyckade människor
i min mening och många gånger har jag undrat om dom köpt
sin utbildning på e-bay..

och det där uttrycket "det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder"
är rent bullshit,nästan lika korkat som att påstå att "frukt är godis"
sveriges väder är KASST och kläder ska man ju inte ha för att vara varm 
utan för att vara snygg.

måste tvinga mamma flytta - klarar inte av mitt rum. måste ha ett nytt! 
ett med knall rosa väggar, en stor fet jävla säng med my little ponny täcke, 
en ny stor gaderob och framförallt en ny stor spegel.

sitter här som ett labilt emo med lust att skära upp mina handleder och ta

en överdos av något mycket olämpligt! men det kommer aldrig hända 
ska istället ta på mig min rosa hellokitty pjamas, se på my little ponny 
och dricka varm chocklad tills jag tror att hela världen är rosa och luktar sockervadd.

2 saker till innan jag ska drömma mig bort till mitt sagoland.. 
1. jag är så jävla pepp på nyår, HELT jävla sjukt.. redan en massa fjärilar i magen! 
2. JAG ÄLSKAR OCH VARA BLONDIN!


Kommentarer
Postat av: Oskis Bratt

Du har så j**la rätt blondin skall du vara! Håller även med dig om Nyår...man skall börja peppa i tid :)) Miss u syster yster!

2010-10-26 @ 21:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0