NU PEPPAR VI!

om någon random skulle komma fram till dig och fråga om
du är med i The Bad Girls Club • borde man ta det som en komplimang?

har ni märkt att på klockreklamer att klockorna står alltid på 10 över 10 för att då
ser klockorna glada ut, det är nästan lika cp som att alice gillar och hoppa i min armbåge.
jaja, nu ska jag gå och tejpa min tumme i min hand och kolla hur det känns
att vara en dinosaurie :)

ohförresten, jag har alltid varit rädd för att dö men jag har inget oh va rädd för?   
BECAUSE COOL KIDS CAN'T DIE!
happy happy happy! :D

trashbild ifrån igårnatt!
cp inlägg.


Kommentarer
Postat av: alice

HAHAHHAHAH!

vafan, inte mitt problem att din armbåge söker hjärnkontakt med mitt huvud!!



btw, va är de för troll man skriver på här i kommentarsaken?! raaaaaaandom.

2010-10-16 @ 15:23:48
URL: http://allicee.blogg.se/
Postat av: sara

Jag har varit otrogen mot min kille, vad ska jag göra? Jag vill verkligen inte såra honom!

2010-10-18 @ 17:37:27
URL: http://sara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0