retard

fick en kommentar av Sara;
Jag har varit otrogen mot min kille, vad ska jag göra?
Vill verkligen inte såra honom!

förstår inte varför du frågar mig ser jag ut som Dr.Phil ?!
nu är jag snäll så jag ger ett bra svar " DR. ICELIN "  - omg that sounds so hot!
Little miss whore, jag är ledsen oh säga detta men du HAR redan sårat han,
bara att han inte vet om det och det finns endast
två alternativ så som jag ser det..
om du inte tror att inte finns någon
chans att han inte får reda på det som har hänt
genom någon annan så gör slut med han på en gång!
du förtjänar inte honom.
säg att du har blivit lesbisk eller något.
skulle det vara så att det finns en risk
att han får reda på det du har gjort så berätta för han, han lär dumpa dig
och ge dig det du förtjänar.
 ett brutet näsben :)


Kommentarer
Postat av: alice

brutalt..

2010-10-18 @ 20:24:17
URL: http://allicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0