you puts the color inside of my world.

I hate wednesdays. 
om inte ebba kommer till skolfan idag tar jag helvetes självmord
på en skoltoalett för orka alla jävla emolosers i skolan som inte har
någon humor överhuvudtaget, ni tråkar ut mig till döds!
för övrigt hatar jag vädret, man kan inte ha klackar utan att känna
sig som bambi på hal is. jag vill kunna gå med klackar i helgen &
inte boots! nåja, får me min manager att rulla ut röda mattan åt mig 
dagligen och inte bara när jag ska till köket och äta. 
anyways.. jag är trött som fan, måste slänga på mig lite smink så 
jag inte ser ut som värsta crackwhore. TTYL!
Vädret ute, man kan inte ha klackar utan att känna sig som Bambi på hal is.
Jag vill kunna gå med klackar och inte uggs när man ska ut och klubba.
ja får be min manager att rulla ut röda mattan åt mig dagligen och inte bara när jag ska till köket och äta.

Kommentarer
Postat av: ebba olheden

Jag kommer ONLY to save you! puss <3

2011-03-02 @ 07:35:30
URL: http://olheden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0