I spit on your grave.

ta reda på lite fakta innan du öppnar käften nästan gång, slyna.
oförståeligt dum, du kan förfan inte hänsvisa med något som du har 
sett på internet din dummajävel? ta det med en nypa salt... 
förresten.. var det inte du som var så jävla 'upptagen' för att kolla 
min blogg? upptagen med vad? fota dina bröst och skicka runt dom 
till alla Oskarshamns killar? drömma om en massa blowjobs där du 
är värden för kukfesten?
du körde ditt egna lilla race, utan körkort. 
du försökte stampa ner mig, du körde mot enkelriktat din jävla loser.
söndag 20.36
" din IQ är lika låg som en råtta, hora "
ta reda på lite fakta innan du öppnar käften nästa gången slyna.
oförståeligt dum, du kan förhelvete inte hänsvisa med något
som du har sett på internet?! ta det med en nypa salt idiot
ohjust det, var det inte du som var så jävla upptagen för att kolla min blogg, haha?
upptagen med att fota dina bröst och skicka runt dom
till alla Oskarshamns killar?
upptagen med att drömma om en massa blowjobs där du
var värden för kukfesten?
du missförstod hela köret gumman, du körde ditt egna
race och trodde att du kunde stampa ner på mig, du
trodde du hade rätt.
söndagkväll 20.53 får jag ett sms av den här invalida idioten.
" din IQ är lika låg som en råtta, hora "
men älskling, hur går det för dig i skolan?
du ökar väl riskerna för att få munherpes för att få
MVG på svenska uppsatsen?
men älskling, hur går det för dig i skolan? ;) 
det är väl du som ökar riskerna för att få munherpes endast för 
ett litet VG på svenska uppsatsen?
whatever, you just a random whore who has no life.
för övrigt äter jag regnbågar with a loads of glitter & peppar helgen. 
mitt liv äger.

Kommentarer
Postat av: maja johansson tror jag eller något hej

elin du är så jävla söt idiot <3

2011-03-07 @ 19:28:28
Postat av: Fin

nja bättre bilder har jag sett av dig but still I love you deep in my hearth

2011-03-26 @ 12:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0