this time is different.

http://micah.myshowroom.se/
14 år gravid, 15 år barn. 
här i sverige har vi tagit the stupidness till en
helt ny nivå, här blir vi gravida runt 14!
barn ska ta mig fan inte föda barn! 
stackars femtonåring.. kastar bort hela sitt tonårstid på att
ta hand om en unge?! - tycker verkligen synd om den familjen, 
att hon gick med frivilligt visar ju hur många hästar hon har i sin hage. 
jag tycker att det borde finnas 'körkort' på att skaffa barn, 30+ minst! 
vore inte det bra? slippa massa onödiga socfall?
jag tror att hon kommer bli ett vandrande psykfall efter ett tag och faktiskt ångra sig. 
stackars fjortionåring... hon kastar bort hela sin tonårstid på att ta hand om en unge?
det är synd om den familjen sedan att hon gick med på det frivilligt visar ju hur många hästar hon har i den hagen.
det borde finnas körkort för att skaffa barn, 30 + minst!
jag tror att hon kommer bli ett vandrande psykfall efter ett tag och faktiskt ångra sig.
Micha 14 år och Kenny 18 år skaffar barn... grattis, det blev en Kelly.
det är bara att köpa en husvagn och vänta på socialen.
jag kan även tillägga att hon var en riktig 'attention whore' förrut,
hon skröt om vilka stora doser med alvedon hon tog för att hon blev almost raped & hon skär sig
när hon inte får som hon vill? och hon ska ta hand om ett barn? det kommer bli lika misslyckat som henne.
jag tycker bara det är fel att en tjej som är så omogen så att hon har Hello Kitty på sin blogg, skaffar barn.
här i sverige har vi tagit the stupidness till en helt ny nivå, här blir vi gravida vid 14!
Micha 14 år, Kenny 18 år skaffar barn.. grattis det blev en Kelly! 
det är bara att köpa en husvagn och vänta på socialen. 
att skyta om hur stora doser alvedon man tog för man blev almost raped & att
man skär sig/fimpar sig själv när det inte går som man vill. 
- haha låter som en rikigt lyckad mamma. 
jag tycker bara det är fel att en tjej som är så omogen så att hon har Hello Kitty 
på sin blogg, skaffar barn.

Kommentarer
Postat av: Your Man

Seems you really understand whats going on. Trust me its not just sweden, look at the USA, or UK. Even here where I live. So many younger people are having seks without any responsibility in their mind. But hey, it's their own fault right??

2011-03-24 @ 09:15:44
Postat av: Fin

Hej där stop



Det finnas massor av anledningar att man blir med barn redan vid 14.Och det är stort att våga stå för det man gjort och visa för er som har sex. This is happened to me förstår du.Så att ni som tror detta inte händer mig kan göra det snabbt. Hur är det själv har du skydd???????

2011-03-31 @ 14:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0