it's only illegal, if you get caught.

häller whiskey i kvällskaffet.
ska snart ta ett bad med min brödrost, men först
ska jag prata med mamma om att hitler bara är 
ett dumt påhitt & att judarna gasade sig själv för 
att få uppmärksamhet.
det ligger ett par trosor på mitt golv & det är mina, någon
som saknar sina reflexrosa stringtrosor?
för övrigt vill jag brottas med vandrande pinnar & slänga lövbiff
på väggar i hopp om att skapa en unik världskarta. 
har sovit hela dagen, drömde om att jag sålde örnägg med 
Paris Hilton över hela världen. 
& varför i helvete luktar det dinosaurie i mitt rum?...
tänk vad världen skulle vara bra om alla jonglerade med motorsågar
och åt jordgubbar, förresten apropå ingenting jag säljer nu mera 
drogerna på tradea så alla vet. 
brb, sälja kärnvapen till Iran och dränka min enda guldfisk. 

värdelöst inlägg, you love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0