if someone hurts you, make the bitch pay

lackar satan.
varför?
FÖR JAG HAR INTE SOVIT PÅ 36 JÄVLA TIMMAR.
varför?
för om man har en retarded friend som heter Ebba fuckingOlheden
så finns inte SOVA med i hennes vardag.
jag stod på en busshållsplats klockan 8 på morgonen och ville ta självmord.
näe, nu skiter jag i detta. jag pissar på allt.
efter en timma av tårar.. efter att få veta hur värdelös jag är.
så går jag ta mig fan och lägger mig, stänger av mobilhelvetet &
om solljuset skulle våga sig in i mitt rum imorgon kommer jag personligen
åka upp dit spränga skiten med hundrafemtio atombombar
och utplåna allt levande på jorden.
och här får ni en jävla bild för att visa hur jävla vit ebba är:

be strong now, because things will get better.
It might be stormy now, but it can't rain forever.
and on
Monday, it's a perfect day to have a perfect day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0