fuck you, my dear.

för exakt ett år sedan.. så vaknade jag runt denna tid
som jag gjorde idag bredvid adelina.
för exakt ett år sedan.. gjorde jag ett litet misstag.
jag började vara uppe tills solen gick upp & sov tills man
började se stjärnorna. illa? som fan.
skolan började.. gjorde mest ett stort careface och sket
i det. ( dumma blondinjävel )
vardag: gick och la mig runt 4-5 och gick upp halv 7 för att duscha.
elin vad gjorde du uppe till 4-5 när alla normala sov?
jag säger bara en sak: bli aldrig beroende av ett spel.
jag kom hem från skolan, gick och la mig & vaknade runt
9-10 på kvällen. denna onda cirkel höll på i nästan ett år. 
pågick detta 5 dagar i veckan?
knappast, jag skulle se ut som en drogmissbrukare om jag
höll på så en hel vecka. jag kunde vara borta 1..2..3 dagar i
veckan. jag märkte inte det själv tills jag fick en kommentar
i skolan " elin, är du här idag? :D har du slutat skolan eller? "
det första jag tänkte var " måste skärpa mig "
gjorde jag det? absolut inte.
så fort jag fick chansen så sov jag på lektionen.
så fort vi hade en lång rast sov jag.
jag började ta sovmorgon, men endast när jag visste
att vi hade en lärare som inte skulle lacka satan ;)
mina dåliga bortförklaringar som ni gick på.
uff, lättlurade människor än er får man ta mig fan leta efter.
vad hände med dina betyg?
eftersom jag var borta så mycket och brydde
mig om skolan lika mycket som jag bryr om att rädda barnen
i dom fattiga länderna. så... sjönk dom rejält.
det slutade med fyra godkänt resten inte godkänt. 
mitt sociala betende - sjukt osocial mot allt och allt.
blev arg för inget, glad för inget, ledsen för inget. det var ett rent helvete.
ungefär en månad innan vi fick jullov så sov jag normalt som normala
människor gör och.. fan va gutt det var.
nu är jag i samma sits igen.... what can I say? i'm so awesome.

adelina.. jag skyller allt på dig.


Kommentarer
Postat av: adelinaaaa

jafan, skyll allt på mig.

skitsnällt bejb <3

2011-01-06 @ 21:44:39
URL: http://adeelina.blogg.se/
Postat av: random

FAN VA FUL HON TIL VÄNSTER ÄRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-23 @ 17:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0