udda unik, ingen jävel lik.

jag är förbannad. förfuckingbannad.
jag var på besök på sjukhuset för 
några veckor sedan p.g.a mina halsmandlar.
vi bestämde att jag skulle genomgå en operation 
och ta bort dom, dom skulle höra av sig när 
operationen blir av. 
här kommer mitt jävla problem:
jag vill göra industrial, d.v.s en stav igenom örat. 
det jag vet är att den läkningstiden kan ta från 
fyra månader upp till två år att läka.
under operationen får man inte ha några jävla 
metalliska föremål på sig, så jag kommer få 
ta ut både min navel och tung piercing.
* ber till gud att dom inte växer igen *
och om jag gör denna underbara industrial så 
måste jag ta ut den, och.. då kommer jag
definitivt inte kunna sätta i den igen. 
så.. varje dag när posten kommer är jag lika 
förväntansfull som alltid.. men kommer det något 
jävla brev från Västerviks sjukhust? NEJ.
varför ska jag behöva anpassa mig efter dom?
jag funderar på att ställa in operationen & göra den senare i mitt liv. 
skiter fullständigt i att jag har svårt att andas. 

ni ser ju själva hur grymt snyggt det är.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Om du tar bort den vackra kvinnan och sätter en bild på en mindre vacker person och utan smink som har en stav rakt igenom örat? Blir det inte mer groteskt grej. Varför ska man ha det, risken när man är ute och dansar eller nått och ngt fastnar? Hur fint blir det då med ett trasigt öra? Så frågar du mej om dte är fint? Nej, det tycker inte jag. Ju renare en kvinna är, utan massa ord och bilder och metall i/på sig, desto finare är hon. Men är man ute efter en viss stil så kan det vara snyggt med vissa saker i viss diskretion. Men inte en stav genom örat!

2011-01-13 @ 12:30:05
Postat av: Anonym

Awesome! :P

2011-01-16 @ 15:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0