love like you've never been hurt.

jag vet att jag brukar säga att jag bloggar totally för min egna
skull som den lilla egna hypade diva jag beter mig
som, men du vet lika bra som jag att om ingen jävel
hade läst min blogg hade jag inte fortsatt

we all like some attention riight?
just nu står jag stilla i en återvändsgränd, där jag har stått
alldeles för länge
, men jag är långt ifrån rostig....
skulle fortfarande kunna trycka gasen ner i botten och ta er
upp bland
stjärnorna. jag vill börja på något nytt
jag är öppen för ALLT. ju roligare desto bättre
vad sägs om att jag ska göra som en annan creepy person
och fejka ett självmordsförsök
? göra ett test utav olagliga droger
och se vilken som är roligast? kränka precis allt och alla?
sluta skriva så förbannat mycket och börja fota?
och ja, jag ska förbättra min uppdatering


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0