keep it classy, never trashy.

jag ville bara meddela att jag hade en sån jävla toppen nyår! mår ju som förtjänat. :)
en kompis sa till mig igår att han ringde
118100 - ett jävla nummer som svarar på allt. 
och.. han frågade: Vem är den gladaste Elin i Småland? 
vet ni vad svaret var? Elin J L Tedeäter Tossavainen. how awesome is not that? 
mina "nyårslöften":
dra ner på cocacolan.. efter jag har druckit upp mina flak.. 
så kanske... jag dricker lite mindre än vad jag brukar & och sluta rö.. näe.  
vara lite hår mot folk min omgivning kanske? 
liksom att vara en toffel kommer man inte längre än till skohyllan med.

jag tog inga bilder igår, vilket suger. 
jag väntar på dom onda facebookbilderna som jag lär taggas i. 

det var den enda bilden jag tog innan jag gick ut på skattjakt. kuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0