okey, i get the point.

mest besökta bloggen i veckan;
micashs.se - 14 år och gravid. (?)
jag ska inte lägga till någon kommentar på detta,
för då kommer det bli ett jävla liv.
men ett ord: herregud.

jag hatar julgodis,julkakor,julmat.
vet ni vad vi har hemma? :)
skumtomtar, pepparkakor, julmust, knäck. euh.
så när jag hämtade ut några paket från posten
(ett par mörkbruna uggs,tröja,ett par usual öronhängen,tights)
så passade jag på att köpa 8 liter cocacola.
mitt liv äger!
tanka film - sova sönder - återkomma imorgon.
fuck you. ♥
ska aldrig mer kolla på SMHI, fick nyss lust att skära sönder mina handleder.

några av dom bästa dagarna i mitt liv. rut och tut föralltid


Kommentarer
Postat av: Casper Johansson

i get the point stavas med stort I, sämst hora

2010-11-24 @ 16:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0